Компанія “Київстар” розгорнула агресивну кампанію з залучення нових абонентів, пропонуючи їм неймовірно вигідні тарифи за смішні, як для мобільного зв’язку, гроші. Але ця щедрість має зворотний бік: хвиля обурення серед постійних клієнтів, які змушені платити в рази більше за аналогічні послуги.
Що пропонує “Київстар” новеньким?
Перейти на “Київстар” і отримати номер іншого оператора завдяки послузі MNP (перенесення номера) зараз надзвичайно вигідно. Новачкам пропонують два привабливі тарифні плани:
LOVE UA Магніт Контракт (100 грн/місяць):
- 1200 хвилин на всі мережі, а після їх вичерпання – безліміт на “Київстар”.
- 20 ГБ мобільного інтернету.
- 100 SMS.
- Безлімітний інтернет без додаткової плати.
- Фіксована ціна на рік.
LOVE UA Магніт (125 грн/4 тижні):
- Безлімітні дзвінки в мережі “Київстар”.
- 20 ГБ інтернету.
- Можливість підключити “суперсилу” (наприклад, безлімітний інтернет).
- Фіксована ціна на 13 оплат.
Чому обурені старі абоненти?
Поки нові абоненти насолоджуються щедрими пропозиціями, “ветерани” “Київстар” відчувають себе обдуреними. І ось чому:
- Цінова дискримінація: Багато лояльних клієнтів, які роками користуються послугами “Київстар”, платять 300-400 грн на місяць за пакети послуг, аналогічні тим, що пропонують новачкам за 100 грн.
- Ігнорування лояльності: “Київстар” не пропонує жодних аналогічних пільг для своїх постійних абонентів, що створює відчуття несправедливості та зневаги.
- Відтік абонентів: За останній рік “Київстар” втратив понад 200 тисяч користувачів, що може свідчити про серйозні проблеми в компанії.
Чого очікують абоненти?
Користувачі закликають “Київстар” переглянути свою тарифну політику та запровадити програми лояльності для постійних клієнтів. Вони хочуть отримувати вигідні пропозиції та бонуси за свою вірність компанії. В іншому випадку, зосередженість виключно на залученні нових абонентів може призвести до ще більшого відтоку клієнтів та втрати репутації.